Bio it was...?

Vilken dag det blev. Min födelsedagspresent till min kusin var en dag då vi skulle göra något, bara vi. Skulle bli shopping och bio. Ett litet krux kom mellan bara. Matinéerna går bara på lördagar och söndagar. Bra jobbat Märta. Hehe.. Som tur var tyckte inte lilltjejen bredvid mig att det gjorde sådär jättemkt. Blev en längre shoppingtur i stället där hon inhandlade smågrejer samt ett par stövlar. Jag hittade Sveriges allra hetaste pumps. På riktigt alltså. Gryyyymma! Helt regular, jag vet, men neej.. Ändå inte. Skorna har "det" :)


Fast svarta. Sköna var dem också! :)
Nice, huh?!

Min kusins smakråd hade jag kunnat vara utan. Det jag tyckte var skitsnyggt tyckte hon inte alls om. Haha.. Men någon rejäl shopping blev det inte för mig. Har andra, kommande, utbetalningar (hrm...) Det jag iaf fick med mig hem var en ny mascara och en ögonskuggspensel. Ska bli intressant att testa mascaran då jag till slut har kommit på att jag vill framhäva mina långa fransar.. Hoppas det blir bra! :)

Och jaaa... På tisdag är jag i teorin stadsbo. Jösses... Skrev kontrakt i dag och tro't lr ej men det var inte så jobbigt ändå. Kanske berodde på att mor och far inte var i närheten. Hehe..

Bäst att sova lite. Ska ta mig an Albert Camus bok "L'Etranger" i mårn. Kom inte så långt jag hade önskat förut i dag. Suck..

Just det. Nu i kväll fick jag ett sms som värmde om hjärtat på ett obeskrivligt sätt. Betydde jättemycket för mig. Jag älskar er.

Sleep tight everybody!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0