"Vilken tid kom han?"

Gårdagen. Dra mig baklänges så kul det var.

Vi tjejer tog oss till slut i kragen och bestämde att ses. Med ett plus. Mida, härlig tjej -08! Det blev middag och pre-party at Mickans nya lya. Och vilken lya sen. Ajsan Bajsan!

Lite utdrag av kvällen...:

- Vilken tid kom han?
- Men nu får du väl ge dig?!


Man kan komma på olika sätt, det fick vi erfara i går. Haha..

Pilkastning är väl kanske inte ett på listan när tjejer ses men i går var det pilkastning av hög klass. Om jag minns rätt ledde jag när vi slutade?!

I Mickans lya har någon odlat upp en nedrans djungel. Tydligen en djungel med stora trädrötter.. Haha :)

Och sist men absolut inte minst. Tigern. Vilken megatiger. Han bara stod där i ett hörn och bara skrek efter uppmärksamhet! Och som han fick det :)

Nu ska jag vara tyst och låta bilder tala (tur att kompisar har kameror!)







Jaha, nu vill inte bild-uppladdningsgrejen samarbeta. Får vänta lite och testa senare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0