Vous me manquez!

Sans doute...

Goood, jag fick brev av min franska familj i dag. Inte bara det. Två teckningar också. Hade ingen aning om detta. Ska ringa om några dagar och höra om jag kan komma när Pia fyller.

Jag vet inte vad jag gör men jag kommer inte till skott med denna bloggen. Skärpning Märta. Kan bero på att jag inte har någon kamera, är liksom inte lika skoj.

Annars var det skola i går och vi snackade franska på ena lektionen, niiiice! På grammatiklektionen fick vi ett papper, lite som ett test, för att se om vi lärt oss något. Där och då insåg jag att man verkligen måste plugga.. Ingen vi-tar-det-lugnt-första-veckan-grej här inte. BIG NONO.. Haha..

Juste, pratade franska en timme i telefonen i går kväll. Det är så fyfabians kul att kunna prata ett annat språk. Säger som jag brukar... Det är så jäääääla kul! :)

I helgen blir det galej minsann! I kväll vankas det inflyttningsfest in da Uptown hos två gamla classmates. Ska bli sköj,sköj att träffa allehopa! :) Inte nog med det, på lördag är the party alla bruuudarna. Då är det full fart som gäller. Inga begränsningar. Kan bli farligt det här :P

Ska ta och piffa upp mig lite (sunkiga Märtan sitter i mjukisar, ett linne och hårknuten från i natt is still there.. I know I am glamourus...) för.... i dag ska jag träffa två tjejer för att snacka lite lägenhet och se om jag passerar. Men vad jag vill har jag ingen aning om än. Varför finns separationsångest för?! Mycket onödigt!

Ha en FAB helg!

Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0