Danmarkstrippen

Oj vad mycket som har hänt de senaste dagarna. Lite tid har jag också..

I söndags åkte jag som sagt till Danmark för introduktionskurs om Langley och det kommande säsongsjobbet. Lantis som man är hoppade jag till lite när Shirley Clamp trampade förbi mig på tåget mellan Sthlm och Gbg, haha..

Iaf.. Hmm, vet inte hur mycket jag orkar skriva.. Men..

Har varit info hela tiden. Mycket att lära och mycket har man lärt sig. Har exempelvis lärt mig vad "aktiv avkoppling" är. Jag förklarade så fint för alla att det är "att vara aktiv men ändå avslappnad". Haha.. Ångrar inte en sekund att jag faktiskt bestämde mig för att följa med till Danmark. Hade aldrig lärt mig lika mycket och lika bra om jag hade läst allt och jag hade inte fått träffa alla lovely kids som ska säsonga. DOCK mycket mycket trist att vissa av oss ska till Kreta. Alla på samma ställe är min önskan men blir väl en reunion I guess :)

Söndagen: Nedresa till Gbg. Bajslång busstur till Helsingör. Info, info och lite mer info och sen middag. Fri öl och vin men märtan bangade rätt snart. Var pretty tired efter allt resande och sånt därnt kravel..

Måndagen: Frullebulle följt av en drös info, lite drama-uppspelningar. Kan säga att min grupp hade skiiiikul när vi övade :) Haha.. Herr Olsson och Kreta-Greta, säger då det! Vid halv nio slutade dagens information och då med middag och massa lekar som vårt hotell styrde upp. Charader, knorren-på-grisen och snöre genom kläder-leken. Fri öl och vin. Märtan skumpade på med "guldjuice" hele natta. Jag, Åsa och Maria badade fossingarna i havet - skoja inte att det var småkallt. Kände inte ens foten ju! :) Vid tolv-ett samlades ett par personer inne i ett av rummen för mer party. Trångt skulle man kunna säga att det var.. Superkul vare :) (film kommer!) Vid tre kastade jag och en tjej in handduken men vi skulle tydligen inte sova.. vi låg och pratade till fem :)

Söndag: Frullebulle, info info info, lunch och sen hemfärd. Kom till Uppsala vid elva då älskade far plockade upp mig. För att förstå min trötthet.. Jag somnade innan planet hade lyft från Landvetter och vaknade av dunsen när vi landade, helt väck! :)

Gick ju rätt bra att klottra ner de där dagarna :)

Ringde nyss hotellchefen på hotellet för att checka lite om flyg och sånt. Då berättade han att han hade precis badat i havet. Var runt 15 grader, haha.. Men i övrigt var det som svensk sommar, lite lite kallare men ändock. Tror det här blir bra jag :D:D:D:D:D:D Hihi

Nu vankas det middag hos farmor. Älskar att bjuda in mig själv hos folk, haha :)

Får skriva mer sen. I dag har det vart full rulle ultramaxi men lever fortfarande så inga bestående hjärtproblem har infunnit sig.. Känns tryggt!

See ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0