07.19

Vilken idé jag kom på i går. Vara vaken så länge som möjligt i går för att vara trött i kväll. Helt död. Nu. Ingick inte riktigt i mina planer...

Men hallå världen!!! Vem steg inte upp 07.19 i morse. Jojomensan, Marthina och som hon är stolt. Haha.. Var ruskigt trött när jag gick upp men så mysigt det var ute när det fortfarande var mörkt. Inte varje dag jag ser det liksom :P

Annars har jag hängt på Gränbys parkering i dag. Då har man saker att göra va?! Harry skulle trimmas och jag, tjejen som inte har något att göra, fick vara chaufför. Medan jag väntade hängde jag där och försökte läsa en bok. Tror ni jag kände mig utanför samhället eller?! Mitt i allt, kom en kille som jobbar i en affär ut för att röka. Kind of eyecandy ;)

Nu ska man väl försöka trotsa den frivilliga tröttheten (asså jag ångrar mig BIG time!) och vika tvätt, stryka tvätt och packa vidare.. Allt medan Harry ligger och gottar sig i soffan. Tack. Verkligen tack. Nej men vi ler mot världen och kör på ba!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0