À la moi

Harry darling och jag sitter i soffan och myser. Vi ska snart (åhh, han lägger huvudet på tangentbordet så datorn lever sitt egna lilla liv)... Iaf, vi ska snart ta tag i dagens alla måsten. Vi ska packa, promenera lite, dammsuga och tvätta. Avundsjukan sprider sig snabbt va?! :P

I går hade jag en mindre bra dag. Djiises... Började med att åka in till stan för att träffa min terapeut. Hade kunnat gå därifrån efter en kvart. Spänd stämning, tyst och hon fick typ komma på saker och säga för att fylla tiden. Dvs. hon pratade sammanlagt en kvart, max 20 minuter och resten av tiden var tystnad... 50 minuter satt jag där. Jag ska ju åka på fredag och väl i Tignes kommer allt bli så annorlunda så vi hade liksom inget att säga varandra.. Konstigt på ett sätt ändå.. Har aldrig klickat med henne men för feg för att säga det :S Aja, det var grymt skönt att gå ut därifrån i går iaf! Men hon har ändå hjälp mig väldigt mycket, får inte glömmas bort!

Därefter skulle stan göras för att inhandla ännu flera måsten.. Fy fan på den. Mötte upp mamma efter ett tag och hon fick ta lite för mkt skit av mig. Blev på dåligt humör à la Marthina. Inte något man vill vara med om :P Nej.. Nu vill jag bara åka så jag kan släppa allt.

Resfebern föddes i morse. Den har anlänt. Inte välkommen!

Nej, nu piper den lilla krabaten här och tycker sååå synd om sig själv :)



Killen med avståndsbedömning :P


Hans egentagna bild på mig :)

(blir så less.. antingen måste bilderna vara i kanten eller så måste texten vara i mitten! Why God, why?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0