Balanssinne frågetecken

Söndag. Ny vecka har startat och som den har startat. Feting ruschen i morse. Ca. 160 gäster ville ut i backen så fort som möjligt i morse. Grymt kul att det händer lite :) Just nu är det resto människorna som har feting rusch. Slutade precis jobba för dagen och är rätt schleten faktiskt. Jobbat heldag vilket betyder 7.30- 11.00 och sen 15.00- 19.00 (okej, så gott som heldag. Malin tar sista timmarna). Mellan passen köttade vi ut i backarna då det var perfekt väder i dag. - 10 grader och sol.

Väl i backen bestämde jag mig för att köra nu när förhållandena var så bra för första gången på någon vecka. Vill ju utvecklas så mycket som möjligt. Köttade på rätt bra och så från ingenstans tappade brädan typ fäste lr något och min hjälm fick använda sin kapacitet till fullo. Skoja inte vad jag tackade Gud för att jag köpte hjälm. Ingen skada skedd och så utvecklades jag lite till i backen :) Att jag sitter här med öm nacke och öm rygg är bara en liten detalj till följd av min utveckling i backen!

Haha.. Just det ja. Hände en liten olycka tidigare på dagen också. Jag skulle ringa en leverantör och gick in i reston där dem som bäst höll på att skura golvet. SCMACK och så låg lilla Märtan på golvet. Kind of pain i benet nu men det är också bara en liten detalj til följd av min franska utveckling. Typ.

I går jobbade jag annars från 04.15 - 23.00? Några raster/ siestor men annars så. Var så sjuuukligt trött när jag väl slutade men hallå transferdag. Det är bara att börja älska lördagar då jag aldrig kommer att komma undan dem :) Det bästa med gårdagen var att CB kom. Helsingörskursen senast liksom..

Nu är det lite vila kroppen som gäller innan vi ska sätta Grottan på plats. Sanna och jag har inte fått någon tischa än medan Daniel fått det. Så inte okej!!! Nu jäklar :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0