Oh, what a wonderful day!!!

Åhh vilken underbar dag, aaahhh.. Lr hur skriver man "aahh:andet" i musikform? Spelar kanske inte någon mega roll direkt då det mesta var ironi. Sicken dag.. Liksom inget har gått rätt i dag.. I morse var folk trötta och hade ton efter det, eller något liknande. Saker pajade, skidor borta, datakrångel, dörrlås värgade samarbeta vilket slutade i att det hela rycktes ur dörren, brandlarm som piper var femte minut osv.. Till slut svirade bruden om till skidkläderna för att få lite ny energi från backen. Vad sa du att du sa, sa du? Ingen sikt what so ever i den där backen. Inte väldigt kul att åka i blindo. Låg ner mer än jag stog i den där backen. Ville få till iaf ett bra åk så jag och en kille kämpade upp oss i liften (okej, han älskade det) några ggr. Sista backen fick jag i runda slängar hela backens snö i fejset tre ggr. "Om du ser mig le nu så är det bara fejk" var en av Marthinas mindre bittra utlåtanden under dagens åkning. Haha.. Stackars lilla krake som joinade mig i backen! :)

Låt säga att det är ungefär två timmar kvar av arbete i dag. Det är två timmar för mycket. Noll energi i kroppen. Absolut slut i tanken. Alldeles för lite sömn och en underbar dag. Som sagt. Men ogillar't. Det här är ju egentligen kind of the best!!! I mårn köttar vi på som aldrig förr :) Planerar även en solig dag i mårn så det kommer bli susen och sämre blir det inte av att jag nu också har min nya svarta hjärncells-beskyddare. Yee-haa! :)

I går julpyntade jag och två andra tjejer vår reception. Dra mig baklänges vilka idésprutor vi var! Man kan säga att vår lilla chef fick lugna ner oss lite. Var längesen jag var så peppad för jul och pynt och sådana grejer men tänk vad en kasse från IKEA kan göra! Sen att julpyntet redan är halvt paj är en annan femma ;)

Nej, lite arbete nu då kanske..

Ciao. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0