Husköp!

Hoppas ni lade märke till något riktigt stort på förra inlägget!? Bilderna i mitten, texten från sidan.. Hur? Fråga mig inte men klickade på "spara & publicera" fort som attan innan det hann ångra sig... Nästa problem är att komma på hur man kan lyckas med här lugnt och sansat...

För övrigt hälsade jag ju på min underbaring till vän Sonia i dag. För det första kommer hon som en uppenbarelse och med sig har hon en av de finaste hundar jag sett. Sååå himla fin. Dog lite faktiskt.

Åkte den korta biten till deras hus. Kändes som om jag hade köpt huset tillsammans med dem. Så uppspelt kände jag mig under guidningen. Säger bara en sak, det är coolt som fan med husköp. Nu ska jag ut och leta karl så vi kan skaffa hus någon gång. Vi ska bara ta oss genom några tjafs, några fyllespyor, en liten kris "is he really The one?" och sen lyser dollartecknen i våra ögon efter en sån där sedvanlig maskinspelning på Eckeröbåten och vi köper vårt drömprojekt. Gupp i täcket och sen barnaskrik och lyckliga livet ut. Lätt match!

Någon frivillig?! Josh Duhamel?



Haha neeeej... Jag lever parasit på dem två underbara människorna tills vidare. Med eller utan tillåtelse :P

Åhh, känner mig helt till mig nu med... Grattis till er!

Jag längtar redan tills jag får träffa en av mina finaste vänner igen och dessutom få uppdatering om hur vårat hus ser ut då, i april.

Nu ska vi nog försöka oss på lite sömn :)

Sleep tight!

(lyckan över bilderna blev kort... HUR gör man? kunde ju förr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0