45 min. tidig till jobbet, första och sista gången

Gaaaaaah så trött jag är. Har jobbat all day long. Och dagen började ju helfestligt.. Stressade till jobbet (som vanligt) och när jag kommer in får jag reda på att de sa fel tid till mig i går. Jag började tydligen 7.30 och inte 6.45.. Som tur var gjorde jag ingen big deal utav det utan lade mig i soffan i personalrummet tills jag skulle börja jobba :)

Så ikväll händer det inte mycket i mitt lilla liv. Mjukiskläder från topp till tå och soffan klingar rätt fint i öronen, tycker jag.. Hoppas det går någon bra film eller något annat bra. Bara det inte är någon skräckis, typ Beck lr liknande. Då kommer jag titta fastän jag inte vill. Kommer sedan få femhundratolv scener i huvudet och tycka att vi har läskigt många fönster i huset.. Jobbigt :P

Och innan jag tar min dagliga blogg-runda måste jag få rensa luften.. Jag "missade" träningen idag. Ogillar starkt träningsförbudet. Känns surt som fasen. Nästa vecka kommer bli en låång vecka känns det som. Kommer räkna ner till fredagens träning!!! Åhh..

Hörs då :)

Kommentarer
Postat av: sandra

förlåt!

2009-02-09 @ 10:12:32
URL: http://www.fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0