Alla stjärtans dag

Lördagen den 14/2.

Alla Stjärtans dag..

Lr hur vare?

Jag som nu för tiden är anti allt som har med kärlek att göra sätter ju inte direkt den här dagen som top3 på favoritlistan.. Som tur är har jag inte sett lr hört så mycket kärleksblaj i dag.. Hoppas jag inte ser lr hör något heller.. Lr jo, om min lillebror och hans flickvän gör något för varandra kommer jag att le lite. De är ju så små :)

I bland blir jag lite orolig över hur pass anti jag har gått och blivit. Jag som normalt sett är världens kärlekstönt tycker numera att alla andra är kärlekstöntar.. Singel, oh yeah! Om en månad är det jag som firar ett år med mig själv. Ett år som singel. De som känner mig är nog lite smått chockade över det. Jag är också det.. men som jag trivs.. Jag har ju ändå min kärlek, Harry. Han duger gott och väl åt mig :)

Och tro mig, när jag väl har en pöjsch sen kommer jag sitta och lovorda denna dagen. Åhh så puttinuttigt allt är och hej och hå.. Bläää! Hahaha :)

Nej, nu är det middag som gäller (tidigt I know) och sen jobb hela kvällen.. Åhh, bara dem inte har några puttinutt-saker på jobbet.. Då tänker jag må illa hela kvällen!


Give me a break!


uppd. 15.30

Under middagen berättade jag om min kommande års-dag som singel för mams och paps. Att det borde firas med champagne var en superidé, tyckte jag... Pappa hade vass tunga och kontrade med att vi istället borde dricka gravöl. Fiffigt, papsen, fiffigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0