Jorå men såatte...

Vilken bra start jag fick på denna dag.. Först massa mys med Harry the boy, följt av en morgonprommis med paps för att sedan avsluta med en schabrak-frulle. Nice, nice :)


Tror dock att H. mös mest :)

Ska snart bege mig mot stan. Har först lite ärenden att uträtta (det låter så viktigt när man säger så :D) och därefter ska vi till kära Mickan som gått och blivit 20 bast. Grattis till dig vännen! Ska bli mys att träffa henne, och de andra, då vi inte ses alltför ofta numera. Tyvärr.

Och jaa.. I går raserade min värld. För en vecka framåt. Jag fick träningsförbud av min tränare. Trodde han skojade först. Men var väl inte mer än rätt med tanke på att jag slog till en tjej, mer lr mindre med flit, i går på träningen. Haha, nej då. Ba skoja. Erkänn att ni började fundera lite :) Nej, mitt lår strejkade ännu mer i går (hände något i låret på step-upen i tisdags..) och för att inte förvärra det får jag inte träna.. Men jag ska köra styrka i stället. Har ju inte ont i överkroppen.. :) Egentligen är det inte så konstigt att jag har fått någon form av bristning (microbristning som massören sa?), har ju inte tränat hårt på vet inte när. Har ju bara strö-tränat senste året...

Well, dags att packa väskan och dona lite..

Have a nice day!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: anna

har du några namnförslag?

2009-02-07 @ 14:16:23
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0