Den omtalade trappan!

Wejj wejj wejj... Vem har sprungit kyrktrappan i Heby ikväll då? Badidididada - Jag! :) Jag som har varit såå nervös för den där trappan. Tungt som sjutton var det men hey, I liked it! Älskar känslan efteråt när man känner att sådär mycket som jag tog i skulle jag aldrig kunna åstadkomma på egen hand. Men hujedamej vilken träning! Först aslång uppvärmning/ jogg/ löpning?, trappan 5-4-3-2 ggr, lugn jogg och sen fyra omgångar lyktstolpsintervall.. Till sist lite fys.. Sa jag att benen skakade som värsta jordbävningen efteråt? Men kan inte rå för att jag fullkomligt älskar det :) Så jäkla nice att vara tillbaka på banan, full fart ba!

Jag har annars jobbat mellan 6.45-16.30 på Tallis i dag. Skulle bara jobba till två först men det saknades folk och jag hade ändå inget annat planerat. Klirr klirr i kassan :) Så efter jobbet var det ungefär bara hem och vända...

I mårn är det lilla jag som ska vara fransklärare. Now we're talking!

Om märtan skulle ta och hoppa in i duschen, känner mig lite smått ofräsch nu när svetten riktigt gottat in sig i huden på mig :P 

Ciao ciao.

Kommentarer
Postat av: julia

åhh jag älskar när benen skakar.. mmmm =)

2009-02-05 @ 08:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0