Flådd höna.

Nu är jag tillbaka på banan. I går var jag lite mer som en flådd höna. Ni förstår hur jag menar va?! :) Haha, nej men i går var jag knappt människa. Djiiises! Är inte van att jobba flera dagar i rad nu för tiden så tröttheten var inte att leka med. Höll på att somna på köksgolvet efter middagen. När hände det senast? -92? Men icke att jag hade tid att sova, var tvungen att tagga till för träning. En mycket svår uppgift. För första gången sedan jag började i Heby ville jag inte träna. Men som vanligt kom endorfinkicken och jag fullkomligt älskade det :)

I dag är det uppladdning som gäller.. Cup i morgon. I år får jag spela my favourite, hann ju åka till Paris innan den spelades förra året. I år ställer jag mig på planen i ett nytt lag dessutom. Spännande. Blir ju kind of hemmaplan ju. Hmm, det där lät konstigt :) Kommer att möta mina gamla teammates också.. As I said, spännande!

Leende + träningskläder.
Perfect match!



Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0