Fleecetröja - nya barbara?

Go morron, go morron, go morron..

I dag är det dagen D för lille Harry. Stackarn, han måste någonstans ha hört att det ska ske i dag. Han försökte liksom göra den där vuxengrejen med en fleecetröja imorse. Kind of desperate??? Kan inte annat än att tycka synd om sparveln..

Ja, det är ju typ dagens schema.. Ska kila ut på stan en snabbis också. Få se om jag pallar att prova jeans. En av de saker jag mer lr mindre hatar att göra.

Vilket viktigt inlägg det här var. Helt onödigt men va tusan.. Alla vill väl veta vad Harry pysslar med?! :)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: sandra

gå in på min blogg och titta jag utmanar dig på min sida!

2009-02-02 @ 21:27:30
URL: http://fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0