Harry, Harry, Harry...

Nu är det speed-frulle som gäller för Märta. Om en halvtimme ska jag och Harryboty sitta i bilen.. Och på den tiden ska jag hinna käka, klä på mig, packa träningsväska och Harry ska käka, kissaoch bajsa, borstas..

Mycket att stå i.. Men medan jag käkar får Harry ligga kvar i sängen - annars äre kört! I allafall, doggen ska trimmas hos sin uppfödare och medan han blir snygg ska jag till gymmet (tror att det går ut 6 mars, hoppas!) och sen vidare till IKEA för lite inköp och lunch. Ska käka själv - ser fasen fram emot det. Sitta där själv och bara vara tyst.. Lovely! Blir till att vara själv då alla jag frågat om en liten fikadejt har jobb lr skola, men men.. Another time, babes!

Och just det.. Harry sover rätt ofta hos mig nu för tiden. Vanligtvis kilar han alltid in till mor&far när de går och lägger sig, men i går väntade han på mig. Sötnöt! Iaf så kunde jag inte sova - tv:n åkte på och där låg vi, Harry och jag, och kikade på fotboll tolv på natten. Det roliga i detta är ju att Harry kikade också :) Annars har jag sovit som en kratta då Harry valde att sova på mina knän, vilket gjorde att jag var mer lr mindre orörlig inatt.. Jaja, shit happens :)

Nu är det tempo som gäller!

Ciao.

Hej, mitt namn är Harry och tar alltid ena halvan av lillmattes kudde..

.. men ack så mysigt! :)
Jag kan väl ta och erkänna att jag numera förstår killars ogillande av tjejers hår
- har lärt mig av den hårigaste, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0