Hebycupen

Här kommer någon bild från Hebycupen i söndags.. De flesta bilderna var alldeles för suddiga för att kunna visa er.. Vi kom som sagt trea. Som Malle sa: Vi vann ju 500 kronor. Var glada! Haha :)

Nu har alltså Märtan spelat i den gula tröjan för allmänheten. Nu är det ute bland folket. Det är nu det tisslas och tasslas. Haha, nej då men nu har jag på riktigt spelat i det gula stället. Lr hmm, kanske är matchpremiären som är "på riktigt". Jo, så är det nog. Aja, skitsamma :) Gjorde iaf ett mål på cupen, yada yada :)





Suddig bild på mig när jag och bollen are doing our thing, haha..
Cupen var bra.. Fick liksom tid att vänja mig vid allt det gula :)

Men så kommer vi till en annan bild jag hittade på kameran..



1. Ramlar jag?
2. Ska jag hjula?
3. Leker jag flygplan i hopp om att få uppmärksamhet av bollinnehavaren?

VAD gör min arm däruppe?!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, det hade iaf varit sjukt kul om du hade hjulat!

2009-02-17 @ 18:19:29
Postat av: Anonym

Bella: Mm, speciellt eftersom jag inte ens kan det.. haha

2009-02-17 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0