I might have found the treasure at the end of the rainbow

Jag som vanligvis är totalt talanglös när det kommer till att söka på internet har finally lyckats. Kanske med den viktigaste sökningen ever. Okej, det stod klart och tydligt på hemsidan men va fasen, är man inte van så är man inte :P

Jag letade efter information om tjänsten jag ska på intervju för. Hade inte riktigt förstått exakt vad det var tjänsten gick ut på men nu vet jag... och jag vill så gärna ha det där jobbet. Blev helt jättetaggad när jag läste om det. Mer vill jag inte avslöja förrän jag har varit på intervjun.. Ska ge allt för att få det där jobbet. Ska maxa med bra argument! Ska bara komma på alla först :)

Men intervjun är inte än.. Snart.. Men inte än :)

Nu börjar Harryboy vakna till liv också. Väntar ett tag till, han kanske somnar om.. Annars är det jacka och mössa på som gäller..

Enjoy the day! :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0