I take you to the candyshop..

Västerås med bror och paps i dag. Allt började med att både bror och jag klev upp en halvtimme innan vi skulle åka.. Men det gick bra det å.. Väl på plats så insåg jag att jag inte skulle kunna åka med bror i bilen när han körde.. Såå.. Jag och paps begav oss till nå place och drack mindre gott kaffe. Dock blev ju lilla paps glad när han insåg att han drog ned medelåldern på stället, inte ofta det händer tydligen :) Vidare snurrade vi runt i hela stan efter en bra mack.. Sooo funny! Jag tyckte vi skulle åka och testköra, iaf röra, en audi tt. The car of my dreams. När jag har den bilen i min ägo, då är jag fulländad som människa!

Det roligaste av allt inträffade när vi åkte hem. Roligaste på hela veckan.. dock bara om man har min humor för det var bara jag som skrattade åt det.. och jag skrattade inte lite åt det! Vi åkte till ett godisparadis där min bror roffa åt sig godis för 97 spänn.. "Jag tog det jag ville ha." Aa joo... Haha... När vi sedan skulle köra ut från parkeringen åker en bil med hela sidan täckt av "Viktväktarna" förbi. Ska man kalla det en pik? Bra tajming? Dålig tajming? Jag tyckte helt klart var veckans roligaste iaf..







Med världens mest spännande utsikt gled jag in i min egna värld fylld av Kanye West, PCD och Beyonce. Måste införskaffa egna Wesc-lurar. Kind of superbra!



Här ska man egentligen gå in någon gång och bara köpa en sort. Lr jaa, kanske är humor à la Märta som kommer fram igen? :)





Min "lilla" påse var inte ens i närheten av brors om man säger så :) Varför jag ser så läskigt lycklig ut är inte pga. påsen. Nej, det här var mitt i mitt laugh-of-the-week över viktväktarbilen...



The driver. Fokuserad. tio-i-två-greppet. Allt i sin ordning!

My day so far... Pretty fun actually.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0