Inte ett dammkorn kvar!

Nu är jag äntligen klar i mitt rum. Började gå igenom saker i dag med. Välbehövligt men tidskrävande.. Nu ska ni få se före och efter-bilder.. It's a big difference!
före:





efter:






Inte att glömma!

städknuten :D

Två saker jag hittade under min städning...


En hylla jag gjorde i träslöjden i sexan. Hur lång tid kan det ha tagit att göra den, en lektion? Klatchig färg också :) Den åkte raka vägen ner i sopen, tror inte den passar i mitt nästa boende faktiskt..


Bry er inte om mitt superfräscha face eller mjukisarna.. Utan lägg märke till ponchon. Ponchon. Inte många som kanske förstår det roliga i detta men att jag tydligen(!) äger en poncho gör mig lite mörkrädd. Kan jag kalla mig för en Pocahontas-wannabe nu? Dock lade jag tillbaka den i garderoben (even worse) efter att mams berättat att det kommer vara inne med såna i år?!

De där före-bilderna skrämmer mig lite. Var det verkligen sådär stökigt? Tyckte inte att jag hade så mycket saker framme ändå.. Haha..

Ciao.



Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAHAHAA

2009-02-06 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0