Utkast: Jag säger ...

Jag säger då det.. Vilket jäkla lag jag har kommit till. Kan man skratta mer eller? Det värsta är att jag kan ju inte återberätta allt vi skrattade åt för ingen kommer se det roliga i det förutom de som var där.. Men jag diggar mackseanserna hårt redan :) Visst betyder "seans" något i stil med möte? Brukar inte sekter ha seanser? Haha, inte för att det finns en koppling mellan vårt smörgåsätande och sekter utan var mer en allmän fråga/ tanke bara.. Det jag dock vet efter kvällens mackseans är iaf att om jag någon gång skulle få tvillingtjejer ska de heta Rakel och Rachel :)

Och jag är så glad i själen.. Testtränade lite i kväll och kände jag något i låret?? Icke sa nicke. Ingenting. Nada. Nothing. Om jag kunde hjula skulle jag göra det :) Men jag nöjer mig med att le.. Dock märktes det direkt att jag knappt rört mig sen i hmm, förra onsdagen.. Trappan killed låren! Men tänker aldrig mer ge upp och gå åt sidan. Känns fasen jobbigare än att bita hål på läppen och köra. Sen om jag blir spyfärdig får jag köra på en sl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0