Kärlek vid första ögonkastet!

Mums. I går kikade jag på filmen "Stomp the yard" och hej och hå så underbar den var. Ge mig. Ge mig Columbus Short i den filmen. Fatta och träffa en kille som lägger märke till sånt som killar oftast inte ens tänker på. Finns det sådana nu för tiden?! If that's the case.. He's mine!

Om någon därute känner en het dansare, skicka honom till mig och jag lovar er, jag blir en kärlekstönt igen. Inga problem. Förstå en läskigt het kille, magisk kropp och som dessutom vet hur man dansar. Gaaah!


Mums.

Ja, nu tänker jag gå runt i en vecka och vara sådär töntigt hej-jag-går-i-mellanstadiet-och-är-kär-i-en-skådespelare-i-en-vecka..

Se filmen och ni blir lika töntiga som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0