Lång väntan för att möta en kärring

Möte at arbetsförmedlingen i Heby klockan tio..

... som slutade med typ 2,5 h kösittandes på arbetsförmedlingen i Uppsala då det var rekrytering för Arlanda. Kärringen som snabbintervjuade mig "backade lite", som hon kallade det, med tanke på var jag bodde. Allt annat var bra. Det är väl jag som ska åka de där milen till jobbet? Trodde hon inte att jag inte visste om avståndet när jag sökte?! Varför stod jag inte på mig och sa just detta när jag satt mitt emot henne? Gaaah, vad irriterande att jag inte hade vassare tunga!

Men dagen lättades upp när jag klev in på ICA here in the village och kunde hämta ut min kamera. Jag har min kamera. Bilderna från Paris är här. Jag kan ta bilder igen. Märtan ler lite sådär extra i dag! :)

Btw så krånglade internet i går så jag gav upp när det gällde att blogga.. Men ang. Harryboy gick allt bra. Dock är han lite trött och pipig, men kan man klandra karln? Inte för att jag kan jämföra med något men stackarn har ju blivit av med sin manlighet?!?! Kan fasen inte vara lätt.. Samtidigt som det är synd om honom där han springer runt med en stor tratt runt huvudet så kan vi inte låta bli att skratta lite åt honom ibland, han liksom fastnar i allting pga. tratten.. Sötnöten!

Next up: middag och sen step-up :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0