Pankisar

Well, well, well..

Hann med allt jag skulle i dag, bara det att allt blev så stressigt.. Var hur kul som helst att gå in på gymmet igen! Måste ta och inse att jag måste prioritera gymmet mera. Bara njuter varje gång jag får träna mucklerna :) Även om det blev en snabb-visit på gymmet hann jag trötta ut inte minst armarna pretty well. Love it! Och faktiskt, kortet är giltigt ända till den 7:e.. :P

Vidare låg jag och Harryboy och sov på soffan en timme när vi kom hem. Båda var helt slut, hehe.. Och så schnygg karln blev nu när han är nytrimmad då :)

Åhh, måste väl pallra mig ut i köket och börja dona med pankisar.. Tydligen dagens mat. Märk min entusiasm är ni snälla, hehe..

Men på tal om mat! Testa soppan på IKEA.. Jag har käkat den 3 ggr sen i somras och den är mördande god varje gång. Och just det, bara 19 svenska riksdaler. Inte illa pinkat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0