Märta goes langning?

Andra dagen i rad som lärare nu. Är så kul att vara lärare. Lr lärarvikarie ska jag nog säga. Inte lika mycket ansvar att vara det :P Iaf, det är så ruskigt roligt... I dag när jag hade niorna kom vi på något konstigt sätt in på barn, minns inte hur, och jag sa att jag hade tre barn. De började tro på det efter ett tag. Hallå.. Jag är så långt i från att ha barn som det går. Vill knappt ha barn längre. Jag som har varit bombsäker på att jag skulle ha barn ung osv.. Tänk att de där små ska vara med tills jag dör. Och jag hade inte direkt planerat att dö de närmsta åren.. Nej, de där med barn får vänta x antal år.. Oj, nu kom jag lite från ämnet.. Iaf så kom en av killarna på att jag kunde ju fasen köpa ut när jag sa att jag bara var 21 år än så länge.. Direkt efter fick jag en lapp av honom:



Efter att jag började skratta lite smått åt detta tog han tillbaka lappen och testade på nytt. Lägg gärna märke till hans små hjärtan :) Han testade allt.. T.o.m ett sånt där söt-leende. Haha..


Dagen slutade med att jag hade franska med åttorna. Så sjukt kul det var. Vi inriktade oss på kärlek, då det är den där kärleksdagen på lördag, och de skulle komma på översättningarna till fraser som "Jag älskar dig", "Du är min bästa vän", "Jag avgudar dig" osv.. När killarna sa de franska fraserna var jag så mogen att jag tackade och sa detsamma.. Sen var karusellen igång.. Haha.. Kul vare iaf :) När vi sedan skulle gå igenom de rätta svaren blev en tjej helt chockad över att killarna så gärna ville svara. Något de tydligen aldrig brydde sig om annars.. Haha :)

Och vet ni.. I morgon är det pizza till lunch i skolan. Är mer än överlycklig att jag ska få jobba i morgon också. Mums, hur mycket har man inte saknat de där mumsiga pizzorna :D

Just det.. Kanske ska tillägga att jag aldrig köpte ut något åt den där killen...

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sebastian Eriksson

Vad är det för fel på dagens ungdom. Har dom så jävla lite att göra? SMÅBARN usch

2009-02-12 @ 18:02:20
URL: http://faffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0