smarresmaskens

Precis hemkommen från Arbetsförmedlingen. Ska söka jobb där. Helt sjukt, jag vet men min handledare/ handläggare? tyckte jag skulle göra det. Med andra ord kommer min eftermiddag gå åt till att fila på ett CV. Jag ogillar CV:n så otroooligt mycket. De är så jobbiga! Men men..

Men först... Lunch! Är hungrig som en bäver och vi vet ju alla hur hungriga dem kan vara :) Lax, potatis och en smarresmaskens röra till är vad lilla Märta ska hugga in på. Like it!

Började dona med min webcam i väntan på maten och insåg att heey, den kan man ju använda lite då och då när man inte orkar trixa med kameran.. Man kan ju tro att jag är blind lr något på bilden men jag var ju tvungen att kolla och dona och greja samtidigt. Nybörjare även kallat :) Ska försöka orka trixa med kameran sen så ska ni få se mina nya heta jeans. Blidde två par från Cheap Monday. Pretty nice är dem :)



Ciao så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0