Time to täga!

Precis hemkommen från träning. Blev inget fys i dag pga. träningsmatchen imårn... Tröckigt! I stället blev det spel i ca. 1 timme.. Tidigare i veckan skrev jag så här:

"... Just nu känns det super att jag tränar själv men kommer väl längta ihjäl mig efter laget fram till fredag, hehe.."

Och som jag känner mig själv... hade verkligen laget-abstinens i dag. Pratade hela tiden. Skulle gissa på att jag gick mot det dryga hållet :P men får se till att det inte blir såna här uppehåll, lr knipa käft lite mera. Hehe..

Nu är det soffan nästa och imårn är det första träningsmatchen som gäller. Tagga! Har taggat hela veckan men det var nära att det inte blev någon match då det är lite folktomt i vårt lag just nu, vilket gjorde att mitt tagg sänktes rätt rejält... Men matchen blir av och mitt taggande fortsätter :)

Kram, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0