Bilderbok

Nu ska jag bombardera er med kort från min superheta kamera. Hädanefter ska jag ha stenkoll på den, vill ju inte förlora min lilla blåing.. Se och njut, gott folk, se och njut..

nyvaket födelsedagsbarn :)

rund o gò i fejjan. Attraktivt!

Gissa hotellrumsnumret i Norrköping :)

glad märta, haha..

två frusna turister :)

mindre nykter tjej men lika glad var jag för det..

tack vare hans vodka-caramel bjudning stod jag för årets spya. Haha!

julia tar ett bloss och kikar in vår "fina" utsikt..

sniglar, snails, des escargots..

... dessa var vidriga!

Moules frites.. njaa..

kul att äta saker som såg ut som små, rynkiga pungkulor?!

lyckliga tjejer i Eiffeltornet :)

det där uppstickande sakerna är kören - alltså Sacre Coeur

lite lagom högt sådär :)

min fina friend - Sébastien aka. JT (tkr ni som jag att han ser ut att ha gråtit?
Stackarn traskade runt i ett hällregn då jag inte förklarade alltför bra vart vi var :D,
men han karln var nog bara lite väderbiten lr nåt..)

p.e.r.f.e.k.t.i.o.n (bilden gör dem inte rättvisa)

hot lady in perfect shoes! Mjau!

De mina vänner, var lite bilder från Paris. Vi sket i allt som hette turist - okej, undantag Eiffeltornet - och valde att bara vara i stället. Om man säger såhär, om jag bara kunde skulle jag packa en väska och ta första bästa flyg ner till Paris. Den staden gör mig hög. Jag har verkligen börjat älska den staden. Men snart, snart är jag där igen. Det vet jag :)

Nu, nu måste jag mer lr mindre springa runt som en virrpanna och städa i racerfart. Lovade mamma att det svara cleant i mitt rum när paps kommer hem. Alltså om ca. 1½ h. Kan bli tufft. Det ser liksom ut som om någon vänt upp och ner på mitt rum.. Med de fina orden från paps i bakhuvudet ska vi nog kirra biffen - "Ska du bo hemma får du se till att ha städat rum.." Vill ju inte driva runt på byn direkt, hehe..

Så, upp med håret i en sån där klassisk städerska-frilla och fram med dammvippan :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0