Very important info!

Nu ska jag och Harryboy ut och leka i snön. Hur ofta gör man sånt liksom? Alldeles för sällan.. Han håller på att börja grina här bredvid mig nu. På riktigt. Om ni bara kunde höra hans pip. Jag vet iaf vart uttrycket "puppyeye" kommer från.. De kan de små krabaterna :)

Det är sånt här jag kan skriva om nu för tiden. Läskigt viktig och inte minst intressant info jag delar med mig av va?! :)

Better get going..

Och just det, jag ska köra egen träning fram till fredag. Pratade med coachen om det och det gick bra. Ibland gör vissa omständigheter att man får ändra i schemat. Just nu känns det super att jag tränar själv men kommer väl längta ihjäl mig efter laget fram till fredag, hehe..

Nu början han igen.. haha..


uppd. 17.31

Det där gick ju superbra. Jag slängde mig ut i snön men icke att Harry kom efter. Nej, han stod så fint vid kanten och tittade på mig. Dock förstod jag honom när han till sist hoppade ut i djupsnön när vi hade gått en bit. Han drunknade ju nästan. Lilla grisen. Vår lekstund slutade med att vi gick in till farmor... För att sedan bli riktiga ovänner på vägen hem..

Lyckad lekstund. Verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0