boken om 2009 har börjat

Hade tänkt skriva om nyårsafton i går men lilla märtan var mer död än levande i går. Man kan nog liksom inte vara mer död utan att vara det på riktigt.. Haha, jösses! Låg i sängen tills min vän Thomas hämtade mig - chips, dip, dricka och pizza inhandlades och sen ockuperade jag hans soffa hela kvällen. Gömd i ett täcke. Vet inte om jag vill kalla honom vän - karln skrattade åt mig hela kvällen! Tack för den liksom :P

Nyårsafton 2008 började iaf med middag hos Lisa. Vi var ett gäng tjejer som käkade och hade kul ihop. Jag hade endast käkat 3/4 tallrik gröt till frulle samt 4-5 bitar vitlöksbröd innan jag korkade upp. Helt omedvetet vill jag understryka. Ett glas vin och det snurrade lite i skall'n.. Första vattenglaset klockan sju. Resten är historia.. Och man kommer inte ihåg alla detaljer i historian - bara helheten, visst då?!

Jag fick iaf uppleva några saker som jag gärna ville ha gjort innan jag klev in i 2009. Det tar hårt men känslan efteråt är otroligt skön. När man inser saker man borde ha insett för längesen och dessutom gör slag i saken.. Nu öppnar jag ett nytt kapitel i boken om mig själv och mitt liv och hittills är den rätt så blank. Det är dags att fylla 2009-års bok och jag känner mig positiv inför det :)

Jag har några sk. nyårslöften. Skriver inte ner dem nu. De kommer. Men innan jag skriver ner dem ska jag berätta något här i bloggen - min blogg kommer att ta en ny vändning. Även den öppnar ett nytt kapitel. Tiden är rätt känns det som.

Gott nytt år allesammans!
Hoppas ni får ett bra år..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0