Clever

Har ägnat hela eftermiddagen åt att plugga. Har gått rätt bra. Har lite kvar och sen ska jag gå i genom allt, de mesta iaf, i morgon på förmiddagen. Tentan är mellan 14-17. Känner mig mycket mer positiv inför den här tentan än förra. Kunde ju knappt någonting till förra, märkte jag i dag.

Annars är mitt Kebnekaise-berg borta numera. Så fort går det inte för det riktiga Kebnekaise att försvinna inte. Sucker! Haha.. Sex maskiner tog det. Nu ska jag berätta en liten hemlis. Hade sista tvättiden för dagen. När andra omgången tvätt var klar var det en halvtimme kvar så jag tänkte att ingen kommer ju iaf gå ner nu så jag kör en tredje omgång.. Kände hur den kriminella Märta kom, lr nåt :) När klockan nu blev "klar" kilade jag ner och vad händer? Jag kommer inte in med nyckeln... Märta is a big frågetecken!!! Sen kommer den. Poletten. Man kan inte ens komma in under natten. Smarta hyresvärdar! Så nu ligger mina två sista tvättar där i maskinerna... Märta får gå upp med tuppen i morgon :)

Nu är Paris så sjukt nära. På lördag åker vi. Skriver mer om det på fredag men jag kan knappt hålla mig. Det går inte att beskriva min känsla för att åka tillbaka. Om än för några dagar. Julia kommer nog tycka att jag är helt psyko :)


Nu ska jag krypa ned i sängen...

Sov så gott allesammans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0