Dear God..

I dag har jag iaf lyckats sätta mig in i grammatiken lite grann. Fortfarande går det tungt men har nog bankat in lite iaf.. Har mest velat leka med Harry the boy då han inte är tiptop just nu. Han har röda hund. HA-HA-HA, stå upp-komiker nästa! :P Nej, han har fått allergi och är nu på god väg att slicka bort sina tassar. Tycker så sjukt synd om honom, då han bara blir tillsagd hela tiden. Fatta själva, tänk att det kliar som bara f*n och du får inte klia utan blir tillsagd så fort du försöker. Stackars lilla Harry!

Nu har jag precis kommit hem till mig. Men ingen rast och ingen ro.. Ska knata i väg till min kompis Thomas och få lite mat i magen. Känns långt till honom just nu, iskallt ute ju! Jag är lite smått nervös faktiskt. Vad skönt det skulle ha varit om jag var nervös för att jag är kär eller något. Nej, jag är nervös för att det ska vara mindre god mat. Haha.. Jag har länge sagt att jag inte tror att han kan laga mat och då har han lovat att motbevisa det. Nu har det gått ganska lång tid och om ett litet tag ska jag ju få sitta där och bli granskad. Snälla gode Gud, hjälp honom göra god mat. Vill inte göra den där minen som säger mer än tusen ord och samtidigt säga "Mmm, helt okej" fastän jag bara vill spy. Nej, så farligt är det nog inte. Isf är han ju värre än mig och det tror jag inte...

Tänk på mig nu, kära vänner!

Kram!


uppd. 22.29

Nu är jag hemma. Det tar hårt men jag måste säga att han kan fasen laga mat. Det var jättegott! Hade någonstans hoppats att det skulle smacka diarré för då hade jag kunnat ha det som back-up i framtiden. Men men..

Jag serverades kött, ugnsrostad potatis-morötter-palsternacka, sallad och bea-sås. Mucho gott!

Om ni vill ha god mat, be mig om hans adress så kirrar vi biffen :P


Kommentarer
Postat av: julia

stackars harry! du får hälsa honom krya på sig från mig nästa gång du är hemma.



förresten, jag tänker på dig rätt ofta these days vännen. hoppas allt är bra.

2009-01-07 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0