fet?!

Sitter och kikar på en dokumentär om aneroxia på fyran. Handlar om unga tjejer som lider av sjukdomen och som bor på ett hem där de granskas noga. Så långt jättebra. MEN.. De sitter i två olika kök och äter. De som personalen litar på äter och de som behöver granskas. Asså, de fick pommes frites och annan superfet mat. Ett exempel som en tjej sa var Fish'n'chips... Man kan ju ändå äta bra utan att trycka i sig extra fet mat? Jag tror fasen inte det hjälper att de tvingas i sk. skräpmat.

Är det jag som har fel här? Är det rätt att de serveras fet mat? Visst att de kanske inte alltid får det men ändå.

Så, snälla.. Skriv en kommentar om detta.

Jag är super irriterad på den där personalen just nu!


Kommentarer
Postat av: julia

oj blev det inget namn på kommentaren? ja det var jag som skrev den i alla fall. =)

2009-01-08 @ 10:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0