förberedelser

Mårn!

Sitter fortfarande hemma hos la familia. Det är Harryboy och jag här hemma. Hade planerat att jag skulle sitta på bussen in till stan nu men icke. Tog längre tid än jag trodde att finslipa CV:et mitt. Men är inte så Big deal, tar nästa buss om en timme i stället. Hinner nog ändå med allt jag ska pyssla med innan årets antagligen roligaste resa tar fart :)

Ska borra garrarna nu innan jag och hårtussen här bredvid mig ska åka till banken och växla some money. Sen tillbaka hit och lite letande efter mitt franska SIM-kort. Vet att jag lade alla såna saker på ett bra ställe. Man ska aldrig lägga saker på bra ställen för dem ställena blir alltid för bra när man ska ha sakerna sen. Jobbigt.

Blev lite Björn i går iaf. Ville visa pappa en del han inte hade sett. Älska Björns audition för Arn. Pappa satt typ och kved av skratt. Likaså jag och bror. Skrattar t.o.m nu när jag tänker på scenerna. Hahahaha.. "Jag är yyr, Robert" :)

För övrigt fick jag en snilleblixt om något jag skulle skriva, i morse. Hade en superrolig grej att jämföra med, men sen somnade jag om och nu finns det ej mer i mitt huvud. Synd va :P

Får uppdatera när jag kommer till stan sen och allt är klart in i minsta detalj angående resan. Känner mig lite smått orolig över Julia. Hon verkar vara rätt virrig, perfekt för Märta - the controlfreak. Haha.. Hon har liksom för stunden hand om mina CV. Nej då, det här kommer gå alldeles underbart bra!



Better get going..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oroa dig inte för mig. jag kommer ihåg cv:na, trust me! sedan om jag glömmer passet eller något annat viktigt, det är väl en annan grej.

2009-01-16 @ 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0