happy, happy?

Egentligen orkar jag inte blogga i dag. Känner mig helt less på allt vad internet heter.. Kanske suttit för mycket vid datorn på sista tiden?!

I dag har jag varit hos arbetsförmedlingen.. Kände mig allmänt obekväm av att vara där. Usch! Gillade det inte.. Men vad har jag för val? Ska dit igen nästa vecka och prata med någon.. Gaah, obekvämt ja visst!

Om två tvimmar ska jag jobba. Båda mina vikarieställen ringde i morse. Hör Gud bön, lr vadå?? Mamma sa i helgen att jag var tvungen att försöka jobba lite denna vecka då jag inte jobbat någonting i januari.. Svarade då att jag inte kan göra så mycket mer än att visa mitt intresse för att jobba, vilker jag redan hade gjort.. Ganska coolt :) Det tråkigaste är att jag missar träningen i morgon kväll, det riktigt sticker i hjärtat på mig :(

Nej.. Nu ska jag hitta på något annat innan jag ska umgås med alla oldies igen...

Just det, bion i går. Kikade ju på "Allt flyter" och jag tycker den var en rätt smårolig film. Bara själva idén till filmen är ju sjuk :) Den kan man väl se.. Men det är ju ingen topp3-film direkt..

Låter jag glad i dag?! Haha..

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0