Hemma igen

Tillbaka i svenneland. Känns sådär! Snö och allmänt trist. Våra fyra dagar i Paris tillhör just nu topp3 i mitt liv. Vi har haft så sjukt kul ihop. Skrattat oss igenom dagarna. Antingen för att vi klickar så bra lr för att vi har varit trötta hela tiden.. Hehe.. Mycket knas har vi upplevt. Lite trubbel. Men annars så :) Vet inte om man kan skriva ner allt vi har upplevt i några blogginlägg, men jag ska försöka. Det lovar jag er! Men imårn..

Kan inte visa er bilder än heller. Kind of glömde kameran i Paris. Jävla trubbel. Vi liksom försov oss lite imorse, så att vi ens fick på oss kläderna utan att något blev fel är ett under. Har jag ens bh på mig?! var en kommentar som fälldes när allt hade lugnat ner sig lite. Vi hann iaf med planet och är välbehållna.. Dock kommer väl Julia inte använda sina converse på ett tag, åtta av tio tår var tejpade under vår lilla Parisresa! Men om personalen är ärliga så kommer min kamera att komma i säkra händer nu ikväll.. Inte förrän jag vet det kommer jag bli lugn men tror att det är rätt lugnt.

Nu ska jag sätta mig och gå igenom dessa dagar i huvudet samt kolla lite saker som låttexter det sjungts på under resans gång..

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0