Home sweet home?

Jahapp, nu bor jag hemma igen då. Det gjorde lite ont i hjärtat när jag packade i går måste jag säga. Usch. Vill inte. Men i övrigt var det en toppenkväll. Blev MAX-mat hos Sandra. Deras Fajitassallad är en riktig munsbit :) Efter massa snack begav vi oss, jag och min kompanjon, mot nästa ställe. Film hos Thomas innan Harry och jag valde att kasta in handduken för kvällen.

Vi somnade rätt gott i min säng kan jag säga. Myspys var det då han låg bredvid mitt huvud hela natten. Något han aldrig gör när vi delar säng här hemma..

Om man skulle ta och packa upp allt kanske.. Lr nej, inte än. Orkar inte. Vill inte.

Men ikväll är det träning och som jag längtar :D

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0