inför resan

Just nu spritter det i mig. För första gången på länge. Glad. Glad. Glad.

Julia och jag åker ju till Paris på lördag och stannar där till tisdag. Syftet med resan är, i grund och botten, att jag ska söka jobb. Det kommer bli en så grymt rolig resa. Vi kommer ha så kul!

Vi skulle boka tåg ner till Skavsta nu i kväll. Väl inne på sajten ser vi att sista tåget går 20.13 på fredag. YEEY, vårt plan avgår 06.30 på lördagmorgonen. Inte så nice. Då.. Då.. Då kommer hennes kära far på att han har fria nätter på Scandic. Så nu ska vi få ett rum där som vi kan uppehålla oss på tills det är dags att bege sig till flygplatsen.

Hotell är så jäkla coolt tycker jag. Känns så lyx. Hur ofta sover man på såna liksom? I Märtas liv, mycket sällan. Vilken jäkla start på vår Paris-tripp tycker jag :)

IIIHHHHHH :D

Hahaha.. Andas nu lilla Märta!

(Nu ska vi bara ha boende där nere också. Körde ihop sig lite nämligen. Men det är på gång, så det här ordnar sig ska ni se :))

Mer info ang. resan kommer om någon dag när allt är mer bestämt...

Kram!

Kommentarer
Postat av: julia

IHHHHH. JAG ÄR HYPER!!!! vi kommer ha så kul raring!!

2009-01-13 @ 20:51:40
Postat av: Marthina

OH YEAH. Fyra dar, fyra dar.. håll ut..

2009-01-13 @ 21:12:39
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad kul med Paris..hälsa Etoile, Sebastien och Printemps från mig!

2009-01-14 @ 18:40:54
Postat av: Marthina

vem du nu är som skriver så ska jag hälsa! :)

2009-01-14 @ 18:55:16
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: Bella

Ojdå..de va jag som skrev det...:p

2009-01-15 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0