irriterad märta

Jag blir lite små irriterad på en viss individ i detta hem. Mamma lämnar alltid in denna individ, vi kan kalla honom Harry, i mitt rum när hon åker till skolan. Vi sover ett tag och sen börjar han pipa och vara allmänt jobbig. Pinar mig upp och tar på mig första bästa kläder för att sedan gå ut en liten sväng. Kissdags.

När vi sedan kommer in lägger han sig och sover igen?! Tack. Verkligen tack Harry.

Jäkla njutare. Just i denna stund ligger han och trycker bredvid mig...

Om man vill kan man ju försöka se det positiva i detta och det skulle väl isf vara att han får upp mig, jag som är lite seg på morgonen... Men nej, denna gången vill jag inte se det positiva.. Irritation! Haha..




Kommentarer
Postat av: julia

haha det bästa med knut är att han kan sova till tolv/ett utan kisspaus. vid den tiden får man typ dra upp honom. sömntutan=)

2009-01-22 @ 12:19:20
Postat av: Marthina

julia: Harry har ändrat sina rutiner.. till det sämre skulle jag påstå! Hehe.. Vi får tvinga ihop dem igen så kanske knut lär Harry ett och annat..

2009-01-22 @ 12:57:49
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0