Jürgen och jag, vi är goda vänner fast än ...

Change of plans.. Skulle ha begett mig till Heby tidigare för att kika på film med Julia men det blidde lite ändringar.. Så blir det ibland. Ska i stället lägga mig i soffan och njuta av Sverige och dess skidfantaster. Var alldeles för länge sen jag åkte längdskidor, kanske ska åka upp till spåret och titta hur det ser ut. Kanske kan åka något varv i veckan!

Well, well, well.. Annars ska jag mysa i biosalong ikväll med la familia. "Allt flyter" visas här i hembyn (låter som om jag bor i den norra delen av Sverige, även kallat Norrland). Hoppas den är bra, jag har verkligen förväntat mig en bra och rolig film! Annars herr Herngren ska du få se på Jürgen.. Dock skulle han lätt fälla mig med att säga "Vilken Jürgen?" Den är liksom under uppbyggnad men snart så har vi en Jürgen.. Så det så! Tålamod är fiskarens bästa vän! Hehe, Märtan surrar..

Gårdagskvällen.. Became a driver.. Medan min klient käkade på restaurang och drack vin spenderade jag tiden hos några vänner. Var väl inte överdrivet trevligt men blir väl vad man gör det till också...


Ciao ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0