kvällen

Har fått lite plugg gjort men det är också bara lite. Inte tillräckligt alls :S.. Men jag måste alldeles strax kila. Ska på en 70 minuter lång ansiktsbehandling. Sjukt lång behandling men jag ska njuta av varje minut :) Lyx, ja visst!

Därefter är det åka buss nästa. Har börjat tröttna på det där med buss nu. Usch. Men är fotbollsmöte vilket ska bli intressant. Jag vet ju ingenting om laget, föreningen etc. Missar dock träningen pga. behandlingen. Känns mindre skoj.

Efter mötet blir det hem till la familia och sova för i morgon är det ingen vanlig dag. Jag vill inte vakna upp här i stan, själv och halvt ihjäl frusen på en sån dag.. No, no!

Måste packa nu.

Ciao everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0