livet är inte en dans på rosor!

I dag är Märtan lite djup av sig. Dagen till ära är Märtas liv inte tiptop. Alla dagar är inte bra dagar. Tyvärr (?).

I dag när jag pratade med en av mina närmaste vänner sa hon något otroligt fint till mig. Den redan så känsliga lilla jag blev jätterörd och såklart kom de små tårarna :)

" ... det räckte med att spendera fyra dagar med dig och jag insåg
vilken underbar människa du är. det bara skiner ju om dig."

En annan sak jag har tänkt väldigt mycket på den senaste tiden är att de finaste komplimanger jag någonsin har fått är då en vän öppnar sig för mig och känner att jag ger denne något tillbaka. Att denne lyssnar och tar till sig av vad jag säger. Det gör mig alldeles varm av att tänka på det. Jag har alltid trott att de saker jag säger inte är så viktiga osv.

Och innan jag fortsätter denna kväll vill jag ge min kära paps en hejdundrande kram. Han är en otroligt underbar pappa! Älskar honom högt!

Nästa gång jag skriver är det en mer tummen-upp-Märta som skriver, och det blir snart! :)

Kram, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0