Lööööp!

I går var det ju första löppasset med laget... Var ju så läskigt nervös innan men det var ju, som man kunde förstå, inte nå farligt alls.. Vi var inte så många heller.. Vi joggade till kyrkan, körde 6 intervaller uppför kyrkbacken, sedan 4 ggr mellan två lyktstolpar och sen joggning tillbaka.. Just det, körde ju lite fys innan vi begav oss ut i vintermörkret också.. 4*5 armhävningar, sit-ups och upphopp.

Alla hade förväntat sig en hårdare start men jag är rätt säker att vi får bita i det sura äpplet snart.. Personligen tyckte jag att det var rätt skönt med en så lugn start om man ser till hur nervös jag var...

På fredag är det träning igen.. Längtar! Ska bli så kul att få komma in i träningsrutiner igen!!! :)

Ciao..

Kommentarer
Postat av: julia

blir så glad av att läsa att du trivs med laget. önskar bara jag själv kunde medverka mer =( men snart så..

2009-01-22 @ 14:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0