Misshandlad?

Här sitter man. En söndagsafton. Datumet skrivs till den 25:e januari 2009. Har Marthina blivit misshandlad? Har Marthina halkat på den isiga vägen och råkat bli påkörd av saltbilen? Har Marthina varit barnvakt och haft ett gäng 4-5 åringar hoppandes på kroppen? Jaa, frågorna är många.. Svaret är så simpelt.. Märtan har bara lirat lite boll. Herre min jee så min kropp är mör.. Schhliten, ja visst!

Haha.. Skrattar nästan åt mig själv. Dessutom ramlade jag ner i golvet på träningen och har numera en vacker bula i huvudet. Det tär att vara fotbollsspelare, under försäsongen och dessutom inte tränat på länge.. Men så jäkla skoj det är samtidigt då :) Det är rätt svårt att kunna pressa sig själv så hårt som man kan göra i ett lag. Speciellt när tränaren sitter bakom dig och räknar antalet sit-ups, haha :P

Dock ska jag nog ta och ta mig en riktig funderare i kväll huruvida mitt minne sviker mig lr inte. Detta kan inte bara vara träningsvärk. Måste ha ramlat, blivit slagen eller något.. Kommer iaf alltid slänga ett ont öga mot saltbilen hädanefter, det är den som är den huvudmisstänkte!

Nu laddar jag inför tisdagsträningen!

Next up: en stor fet portion spaghetti och köttfärssås :D

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0