move it! move it! move it!

Mårn!

Nu håller bror på att packa sina saker. Vi ska in till stan sen. Flytt på g. Ska bli jättekul att flytta in hans grejer i mitt skrymsle. Verkligen jättekul. Superkul. Not! Känns surt som fasen.. GAAAH! :) Är bara att finna sig i situationen och göra det bästa utav den, visst då?! :)

Och vad som händer i kväll är osäkert även denna helg. Vad har hänt, håller Märta the planner på att dö ut??? Har liksom tappat stinget när det gäller fest. Hoppas denna övergående fas snart är över :)

Ska sleva lite mera gröt innan jag slänger av mig de gamla mjukistrasorna och sätter på mig något bättre..Tänk om man alltid kunde gå i mjuksbrallor, jäkla nice det skulle vara. Den dagen mjukisbrallor visas på catwalken under modeveckorna ska jag fira med champagne och raketer!!! :D

Uppdatering träningsvärk: lika som i går. Än så länge! :)

Have a nice day everybody!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0