Ms. Steelbutton

Japp, om jag fortsätter nu kommer jag lätt gå runt med en stålrumpa i sommar. Ingen jävla Stålmannen-tönt här inte. Sååå 90-tal. Nej, nu är det inne med Stålrumpan :D

Ja, fredagsträning i dag. Ibland börjar man ju fundera om de kommer ge sig när någon ligger medvetslös och mer lr mindre kippar efter andan. Lr vadå, kippar efter andan gör vi ju redan. Hrm.. Haha.. I vilket fall som helst hade jag träningsvärk redan innan jag hade lämnat omklädningsrummet. Hur pass illa är det på en skala mellan 1-10 egentligen?

Lite jobbig avslutning på kvällens träning dock. Men samtidigt visste/ vet jag att det var bra gjort. Kommer nog hjälpa lite i framtiden. It's not always easy...

Nu är lilla Märtan så otroligt trött att det blir sängen på en gång. Marsch i säng ba! :) Längtar, kommer somna ögonaböj, no doubts about that. Ska bara tota (finns det ett sånt ord lr har jag bara fått för mig det och totat ihop det?) ihop ett mejl på franska, lite väl ansträngande en kväll som denna för blivande Ms. Steelbutton men hon ska nog klara det. Hon måste om hon ska komma upp i samma nivå som de där 90-talarna ni vet..

Men jäkla nice med lite smärta i kroppen igen, har ju inte tränat på hela veckan. Mer träningsvärk åt folket!!! :D

Sleep tight fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0