trök!!!

Det var ju väldans kul att åka till stan. Jag följde med för att visa bror hur det fungerar i tvättstugan. Det var klart på 1½ minut. Vi kom in till stan runt elva och var klara halv fyra. Både pappa och bror hade femhundra ärenden att uträtta. Något jag fick reda på när vi var halvvägs på väg in till stan. Thanks guys! Sjuuukt tråkig dag!

Vidare till morbror och familjen för lite födelsedagsfirande. Kan ha käkat den godaste pajen ever! Räkröra vare - längesen jag fyllde magsäcken med så mycket på en och samma gång. Mums!!! Fick reda på att morbrors fru ska vara med i fotbollscupen om några veckor. Ofta jag vill möta henne.. Kommer ju typ skita på mig innan matchen! Haha..

Nu ska jag kika på Körslaget, har inte orkat höra av mig till någon så blir hemma med la familia.. Nästa helg ska jag banne mig göra något riktigt jäkla kul! På tin.. :)

Uppdatering träningsvärk: går ju sämre och sämre att resa sig, sätta sig samt att gå. Det kommer, det kommer :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0