upp i ena hålet och ut i det andra...

Testade precis nässköljning. Mor hade hört på en föreläsning att det skulle vara jääättebra. Näsdroppar var inte alls bra i jämförelse med detta och så vidare, och så vidare..

Bror visade mig hur jag skulle göra och djiises vad äckligt det var. Saltvatten som sprutas upp i ena näsborren och rinner ut i den andra.. Ville hålla för näsan, så som man gör när man hoppar ner i vattnet, men det gick ju inte av olika anledningar :P Började sedan skratta så att saltvattnet kom ner i halsen..

Summan av kardemummen är att det var vidrigt, jag fick nästan en kallsup av att skölja näsan. Eller så kanske man kan kalla mig talanglös när det kommer till nässköljning?! Jag vet inte...

Jag kör nog vidare med näsdroppar när jag väl sitter i den båten...

Nu ska jag och mina numera jätterena näsborrar gå och sova :)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0