levnadstecken

Nu har jag inte gjort något väsen av mig på ett tag. Mitt sista inlägg kanske inte var det bästa att avsluta med men jag har legat nerbäddad i sängen sen i lördags, sjuk. I dag är första dagen jag är uppe och är relativt pigg. Jag som sitter vid datorn hur ofta som helst i vanliga fall har inte ens tittat åt datorn. Inte ens bloggar har lockat. Mycket skönt måste jag säga :)

Nu är jag iaf på väg tillbaka till Marthina i människoform. Måste lära mig att äta när jag är sjuk! Har knappt ätit sedan i fredags, förutom i dag då jag faktiskt åt en rätt bra frukost. Usch, inte kul att inte ha någon som helst ork. Ska jag berätta det värsta?! I går tvingade jag mig ut i köket mot kvällningen för att göra ett försök med morötter och philiadelphia (som vanligvis slinker ner hur lätt som helst). Var tvungen att ta en paus och sätta mig ned en stund när jag skalade morötterna - då är det illa! Men nu så :)

I övrigt håller mitt liv på att ändras lite. Planer ändras om. Det kommer komma här i bloggen men just nu har jag saker att ta tag i som inte blivit av den senaste tiden. Lite plugg, min bostad ser ut som en korsning mellan en bäver och en chilensk majsorm (finns det ens? ja, ni börjar förstå va?!), håller som bäst på att utveckla höjdskräck - tvättkassen är snart i klass med Kebnekaise. Men å andra sidan, här kan jag bestiga ett berg utan att frysa, ha massvis med kläder på mig, åka massa mil norröver, slippa äta kött och potatís i pulverform, förfrysa läppen och så vidare :P Det är viktigt att se det positiva i allt, är det inte så man brukar säga?! Plus att jag har en del annat att göra..

Men inom sinom tid :)

Nu vet ni att jag lever iaf så nu kan ni återvända till era jobb och fortsätta leva som vanligt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: julia

2009-01-13 @ 14:38:50
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/
Postat av: julia

otroligt skönt att höra lite väsen av dig marthina. ikväll ska vi prata mycket och länge du och jag. hoppas jag i alla fall. vi hörs senare. stor kram.

2009-01-13 @ 14:39:33
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0