Det kommande dygnet

Nu närmar sig allt med stora steg. Och som jag älskar det. Planerna är följande:

20.13 - tåget avgår från Uppsala
23.20? -  framme i Norrköping där ett hotell väntar på oss. Lite sömn ska vi försöka få innan
04.40 - vi åker till Skavsta airport :D:D
06.30 - planet mot Paris lyfter och vi är på väg..

Vi landar runt nio i morgonbitti och sen ska vi ta oss till vårt vandrarhem. Därefter är vi redo att ta oss an Paris. Kommer bli helt amazing. Vi ska njuta och ha så sjukt kul fram till tisdag morgon då vi åker hem igen.

På bussen in till stan ringde jag vandrarhemmet för att fråga om en sak. Jag pratade alltså franska. Med en fransos. Tror ni jag blev lite hispig efteråt eller?! Allt gick jättebra i telefonen och nu längtar jag ännu mer efter att få höra fransmännen prata, och att få prata själv. Iiiiiiihhhh :D Ska bli sjukt kul att få träffa Sébastien igen också. Mitt leende kommer nå oanad utsträckning under dessa dagar, det är jag säker på. Julia Roberts, släng dig i väggen :)

Nu är det lilla jag som ser till att packa och röja här hemma, har inte alls tid med internet egentligen..

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0